Saturday, April 2, 2011

Kenangan Terindah Bersama Di Shah Alam.

Model : Encik Angin, Farhatinnura Zainal, Razak Kusaini and I.
Venue : KL Sentral to Shah Alam.
Date : 2nd April 2011



terima kasih Mr BFF, Encik Angin sebab sudi luangkan masa lagi dengan I.
U never say no to me.
that's why I love you very strong.









 thanks Ajak.
dari Klang kau redah untuk jadi driver kami.
tough betul badan kau.
kalah Encik Angin!

thanks to Nura.
bawa kami ke tempat-tempat best.
walaupun aku tahu jalan Shah Alam, aku serahkan pada Nura untuk bawa kami jalan-jalan di sana.

sebab utama aku datang Shah Alam.
ABC Aiskrim di Seksyen 2.
tapi kedai yang jual ABC Aiskrim boleh tutup pula hari tu.
makan saja lah di tempat lain.











makanan ni memang nostalgia bagi aku dan Along aku.
kami pernah bekerja di Plaza Alam Sentral.
di kedai makan ini tempat kami menikmati kue tiaw bandung.
kami sanggup datang ke sini semata-mata nak makan walaupun masa tu kami sudah berpindah ke Cheras.

kedai ini pernah terbakar.
sekarang dah direnovate dan kedai ini lebih cantik dari sebelum ni.



Suka ke tengok gambar-gambar di atas? Apalagi, jangan segan-segan tekan Like.

No comments:

Post a Comment